вторник, 11 ноември 2008 г.

6A OTKA4A.COn

Това е една история писана от мен и един мои приятел базирана е на глупостите казвани от учители и съученици, колкото и да я чета все се заливам от смях, оставям ви и вие да се посмеете малко :) :) :)



Преди два дена влизам в една телефонна кабина.И почвам тъкър-тъкър-тъкър...докато се усетя паднах в една шахта.Там преседях 7 години.Едни рокери ма намериха и ма вадеха от сряда до октомври обаче искаха да ма пречукат.Мойте мозъчни муликули завряха и почнаха да кипят.Направих едно МИАУ като котка и пребахтах бандата от 15 рокера и техния БОС на име Енрико Сперми.Обаче при последния сблъсък той ма прати в орбита около слънцето.И там видях как планетите правят ИУ-ИУ-ИУ.Обаче ми стана много топло и са варнах на Земята.Там беше много интересно,имаше някви смотани клоуни и мозъчните ми муликули отново се изпариха.Започнах да им викам "Ей ПАЛЯЧОВЦИ".Те ми казаха,"Ние сме Team@Palq40"
После направиха клик-клик на своите GSM и от слушалката се чу"Ей,ПАЛЯЧО,не се еб*вай с мойте ПАЛЯЧОВЦИ!"
Гласа ми беше познат и се сетих,че това е един приятел.И мозъчните ми муликули спръха(спряха).
За да отпочина от нервоченето утидах и си взех дюнери с пържола от фрее.Касково.нет и си взех една Ноу.Медия.нет за пиене.Тъй като по-рано бях издивял това се беше записало в (3)Дабалю.6а_отк@4@.нет
След вкусното ястие оригнах два-три пъти и се почесах по мъдята.Колко мъжествено от моя страна помислих си аз.
Реших и аз малко свят да видя в този момент ми дойде една гениална идея,а тя беше БИИИИИИП.Накрая реших да ида в Англия.Там видях много зверски детелинки и една дъртачка с курона дето беше се напушила.Видях едни червени,видяха ми се много смешни.Попитах дъртата курона дали могат да гармят.Тя ми отговори че не е нужно да знаеш нещо което не знаеш.Аз отидах да го ритам по кокалчетата и почнах да прая ТЪК-ТЪК-ТЪК-ТЪК.Аз бях съгласен да се кефя.После видях един църен ушоклиоптер дето каза "АУ ТАА МНОО АРНА ВЕЕЕ!!!"Бих му две банници и си дойдах в България.От родния си град Хасково видях как на една свезда и свършва гаСта и пада.Видях една мъглявина дето я наричат конска глава а на мене ми изглеждаше на прегънат среден пръст.Видях галактиката № двайсет и тръй.Върнах се на Земята,защото ми дойдоха ThE FucKIn LAINA и затова отидох до кИнефА.

Няма коментари: